Inkoopfactuur verwerking

Bij de meeste implementaties speelt de inkoopfactuurverwerking wel een rol. Het staat of valt vaak met hoe je dit implementeert. Bij de meeste implementaties wordt d.3 centraal gezet voor opslag van de documenten en zorgen we middels de workflow voor de routering binnen de organisatie voor het goedkeuren van de inkoopfactuur. Uiteraard zorgen we ervoor dat het gekoppeld is aan uw boekhoudsysteem zodat daar uiteindelijk de betaling plaats kan vinden.

De kracht van inkoopfactuur verwerking is het optimaal inzetten van je IT omgeving.

Digitale facturen komen binnen via een mailbox. Door deze mailbox te gebruiken voor automatische export van facturen voor verdere verwerking zorgt ervoor dat je hier al veel minder handelingen nodig hebt. Daarnaast hebben we scanapplicatie i.c.m. een Classificeer module om de leveranciers te herkennen en optioneel worden ook de boekingsregels voorgesteld. Door een goede integratie met een ERP systeem kan dit verder geoptimaliseerd worden binnen de organisatie i.c.m. een eigen routering workflow.

 

Dit proces wordt naar wens ingericht zoals uw organisatie er graag mee wil werken. We gaan graag met u dit proces bespreken voor een optimaal resultaat.

Heeft u interesse?

In deze screenshot kun je de leveranciersgegevens controleren en eventueel je boekingsregels opvoeren. Na deze controle (indexering) wordt het document doorgezet naar d.3ECM en wordt de workflow gestart.

Workflow Routering

Dit is een voorbeeld van de workflow die compleet naar eigen inzicht in te richten is, deze workflow wisselt data uit met Microsoft Finance & Operation. Afhankelijk van kosten of goederenfactuur wordt de routering binnen de organisatie anders uitgevoerd doordat er verschillende mensen voor verantwoordelijk zijn.

Meer weten?

Wilt u meer informatie over DocDynamic en onze producten? Neem dan contact met ons op.

Tel: +31 (0)53 3033600



Bedrijfsinformatie

Docdynamic B.V.
Colosseum 13
7521 PV Enschede

KvK: 06068390
BTW-nr.: NL801223866B01