Skydoo

Docdynamic realiseert samen met Davinci een private cloud oplossing voor hypotheek aanvragen!

Over Skydoo

Skydoo is een platform voor online samenwerking en communicatie waarvan bijna 1000 intermediairs gebruikmaken om documenten en informatie te delen met groot aantal aangesloten gerenomeerde geldverstrekkers.  Onder de motorkap van Skydoo zit de Document Text Analyzer (DTA) van Davinci en het krachtige documentmanagement systeem d.3 van Docdynamic.

Skydoo

Efficiëntie

In een sterk concurrerende markt is het zaak om processen zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. De intermediars blijven processen dan ook voortdurend verbeteren. Skydoo is een beveiligd platform voor online samenwerking en communicatie binnen de hypotheekmarkt voor de uitwisseling van documenten en aanvragen, inclusief beoordeling. Onder de motorkap zit de Document Text Analyzer (DTA) van Davinci (met een forse component van ABBYY en d.3), aangestuurd door de relevante business rules van de hypotheekmarkt. Het resultaat: een forse reductie van de doorlooptijden voor hypotheekaanvragen, minder handwerk dus minder kans op fouten, een grote efficiencyverbetering en sneller resultaat voor de klant.

Nieuwsgierig naar de mogelijkheden?

Herkennen en digitaliseren van documenten

De grote kracht van DTA en het Skydoo platform is de automatische beoordeling aan de hand van alle relevante business rules. Het herkennen en digitaal maken van die documenten is al een mooie winst, maar de echte winst zit nog meer in het proces dat daarop volgt. Doordat nu geen mensenhanden meer nodig zijn om de beoordeling te doen, krijgt de acceptant een kant-en-klaar dossier voorgeschoteld. De laatste beslissing is wel van zijn hand, maar al het voorwerk is hiermee voor hem uit het proces gehaald. En dat scheelt veel tijd en dus geld. Bovendien hoort de klant binnen enkele minuten of zijn hypotheekaanvraag wordt gehonoreerd. En niet dat hij een paar dagen later nog een documentje moet toesturen of iets dergelijks.’

De rol van d.3

d.3 wordt ingezet voor de digitale archivering van de documenten met encryptie, automatische dossiervorming en autorisatie. De gebruikte functionaliteit van d.3 wordt volledig aangesproken gebruikmakend van de webservices die d.3 voor integraties beschikbaar heeft.

Belangrijke voordelen:

N

Hogere efficiëntie en dus besparing in tijd en geld

N

Een forse reductie van de doorlooptijden voor hypotheekaanvragen

N

Een sneller resultaat voor de klant

N

Minder kans op het maken van fouten

Bent u nieuwsgierig wat d.3 voor uw organisatie kan betekenen?

…neem dan contact met ons op voor een persoonlijk gesprek.