DMS checklist; Hoe efficiënt werkt u?

  1. Kunt u plaats- en tijdonafhankelijk altijd uw documenten/dossiers raadplegen?
  2. Heeft u altijd de beschikking over de laatste versies van documenten?
  3. Kunt u in één oogopslag zien of een dossier volledig is?
  4. Biedt een zoekopdracht in uw documenten altijd het gewenste resultaat?
  5. Zijn uw digitale documenten goed beveiligd?
  6. Wordt het versiebeheer vastgelegd en geautoriseerd volgens de voor u geldende wetgeving(en)?

Indien u op 1 of meerdere van deze vragen nee heeft geantwoord raden wij u aan om contact met ons op te nemen. Wij geven u graag advies over de mogelijkheden van een volwaardig DMS aangepast op uw wensen en eisen.

Een van de grootste voordelen van een DMS is de tijdsbesparing die het oplevert voor de eindgebruiker. Onderzoeken hebben uitgewezen dat binnen een gemiddelde kantooromgeving zo’n 20% van de tijd wordt besteed aan het zoeken naar de juiste informatie. Een DMS kan deze zoektijd tot 80% reduceren.

Het zal u enige tijd kosten om de juiste selectie te maken maar bedenkt u zich wel dat dit zich terugbetaald in de tijd die u hiervoor terug krijgt. Goede software verdient niet alleen de kosten terug, maar zal u zelfs helpen om winst eruit te halen.

Benieuwd naar de andere voordelen en wat wij voor uw bedrijf kunnen betekenen?

Irene Timmerman

Irene Timmerman

Account Manager