Industrie, Handel en Logistiek

De branches industrie, handel en logistiek kenmerken zich vanuit een document management perspectief door de hoge mate en behoefte aan ketenintegratie. Steeds meer bedrijven zoeken oplossingen om informatie opgeslagen in documenten met elkaar op efficiënte wijze te delen.

Documenten digitaal op orde

Om documenten binnen de keten te kunnen delen dienen deze eerste digitaal op orde te zijn hiervoor biedt ons document management systeem d.3 de juiste oplossing.

Nieuwsgierig naar de mogelijkheden?

Elektronische dossiervorming

Dossiervorming geschiedt automatisch op basis van de kenmerken van de documenten, welke automatisch kunnen worden toegekend op basis van tekst herkenning, middels drag & drop in een dossier of middels integratie met andere applicaties. Met minimale inspanning zijn u documenten op de juiste plek beschikbaar.

Vinden van documenten

Uw documenten zijn op basis van inhoud (full text search) en op basis van kenmerken terug te vinden. Veel gebruikte zoekacties kunnen worden opgeslagen en met een druk op de knop weer gestart. Documenten staan automatisch in een eenduidige structuur en zijn op document en dossierkenmerken terug te vinden. Met 1 druk op de knop ziet u welke documenten een relatie hebben (gekoppeld zijn) met het document dat uw heeft gevonden.

Scanning en classificatie van documenten

Voor al de documenten die op papier ontvangt bieden wij oplossingen voor het scannen, tekstherkenning en classificeren van de documenten. Hiermee bent u in staat met minimale inspanning de documenten digitaal beschikbaar te hebben opgeslagen in het juiste dossier. Toepassingen hiervoor zijn o.a. het verwerken van inkoopfacturen, vrachtbrieven, opdrachtbevestigingen etc.

Communicatie via E-mail

Dankzij de slimme integratie met Microsoft Outlook/Exchange en Lotus Notes kunnen emailberichten en/of attachments middels drag & drop in het juiste dossier worden opgeslagen. Op basis van dropzones is het zelfs mogelijk vanuit de mail client het juiste workflowproces te starten.

Tevens is het mogelijk om aan emails verstuurd vanuit het DMS systeem tags mee te geven waarop de reply op deze mail automatisch verwerkt kan worden.

Portalen

Vele van onze klanten wisselen documenten uit met hun relaties via een portaal voor klanten, transporteurs, leveranciers etc. Middels onze goede integratie mogelijkheden en kennis zijn al vele koppelingen met portalen gerealiseerd.

Document volume en wet en regelgeving

d.3 wordt sinds 1992 ingezet bij meer dan 5000 klanten waaronder klanten die meer dan 70 Miljoen documenten en 9.600 gebruikers en biedt alle functionaliteit om een implementatie te doen die voldoet aan locale en internationale regelgeving.

Voor meer informatie over de functionaliteiten van d.3