Financiële dienstverlening

Documentmanagement voor de financiële dienstverlening

Van locale aanwezigheid naar een digitale aanwezigheid.

De financiële sector verandert in een hoog tempo, locale aanwezigheid wordt steeds minder en klantcommunicatie verloopt voornamelijk digitaal. Het efficiënt verwerken van deze digitale documenten tot een digitaal dossier Een dossier dat eenvoudig tijdens de werkprocessen overal beschikbaar is, is van groot belang.

Digitale dossiervorming, snel en gemakkelijk geregeld

Al uw documenten digitaliseren en tegelijkertijd op de juiste manier in het juiste dossiers plaatsen, zodat u nooit meer hoeft te zoeken naar dat ene ontbrekende document in een dossier. Het kan met onze oplossingen snel en gemakkelijk. Of het nu gaat om dossiers voor klanten, cliënten, leveranciers, opdrachtgevers, alles is mogelijk, u heeft uw dossiers altijd compleet.

Unieke kenmerken van een document

De digitale dossiervorming wordt gerealiseerd in ons DMS op basis van kenmerken van  documenten. De unieke kenmerken van een document kunnen bijvoorbeeld klantnummer, opdrachtnummer, referentienummer of een andere kenmerkend nummer of een tekst zijn. Het document wordt automatisch herkent als uniek op basis van vooraf ingesteld kenmerken. Ook kunnen documenten op basis van het drag&drop principe in een dossier worden  geplaatst.

Snel documenten vinden

Uw documenten zijn op basis van inhoud (full text search) en op basis van kenmerken terug te vinden. Veel gebruikte zoekacties kunnen worden opgeslagen en worden met een druk op de knop weer gestart. Documenten staan automatisch in een eenduidige structuur en zijn op document en dossierkenmerken terug te vinden. Met één druk op de knop ziet u welke documenten een relatie hebben (gekoppeld zijn) met het document dat uw heeft gevonden.

Nieuwsgierig naar de mogelijkheden?

Archiveren output ERP,CRM of andere applicaties

Ons ECM systeem is eenvoudig met moderne technieken (web services, API’s etc) te integreren met uw applicaties. Daarnaast kent het vele standaard integraties zoals Microsoft Dynamics NAV/CRM/AX, SAP, Datev, Microsoft SharePoint en Iseries.

Middels deze integraties en onze import services is het mogelijk om output uit applicaties automatisch te archiveren incl. de kenmerken ten behoeve van automatische dossiervorming.

Autorisatie

Het autoriseren van toegang tot documenten met verschillende typen rechten is in uw branche van groot belang. Ons DMS systeem ondersteund eenvoudige tot zeer complexe structuren van autorisatie zonder dat hiervoor maatwerk noodzakelijk is.

Document volume en wet en regelgeving

Onze oplossing d.3ecm wordt sinds 1992 ingezet bij meer dan 5000 klanten waaronder klanten die meer dan 70 Miljoen documenten en 9.600 gebruikers en biedt alle functionaliteit om een implementatie te doen die voldoet aan locale en internationale regelgeving.

Voor meer informatie over onze oplossing?