Document management systeem voor accountants

Ondersteuning document gerelateerde processen

De veranderingen in de accountancy zijn groot en kantoren moeten de flexibiliteit hebben zich aan te passen aan de omstandigheden. Dit geldt zeker voor de wijze waarop de document gerelateerde processen ondersteund worden. Steeds meer kantoren zijn omgeschakeld naar of schakelen om naar het digitaal verwerken van documenten. Wij bieden met onze document en workflow management systeem de optimale ondersteuning en integratie mogelijkheden.

Integratie met systemen en portalen

Ons document management systeem is eenvoudig met moderne technieken te integreren met uw applicaties. Er is een standaard integratie met Microsoft Dynamics NAV/CRM/AX, SAP, Microsoft SharePoint, Microsoft Outlook/Exchange, Date en Iseries. Ook is integratie mogelijk met klantportalen en overige email applicaties. De flexibiliteit  van integratie mogelijkheden geeft u de garantie dat onze oplossing het centrale document management systeem is en kan blijven ongeacht uw applicatie keuzes van de toekomst.

Documenten uitwisselen via klantportalen

Vele van onze klanten wisselen documenten uit met hun relaties via een klantportaal, inmiddels zijn vele koppelingen met portalen gerealiseerd. Een voorbeeld hiervan is de integratie met het cliënt online klantenportaal van PinkWeb.

Documenten opslaan in dossiers op basis van kenmerken

Alle documenten worden opgeslagen in het DMS op basis van kenmerken van de documenten. Deze kenmerken kunnen vooraf worden ingesteld zodat de juiste documenten in de juiste dossiers worden opgeslagen. Documenten kunnen ook op basis van tekst herkenning, middels drag & drop in een dossier of middels integratie met andere applicaties direct worden opgeslagen in het DMS. Met minimale inspanning zijn al uw documenten op de juiste plek beschikbaar.

Bekijk hier de impressie video van onze oplossing d.3ecm voor accountants.

Nieuwsgierig naar de mogelijkheden?

E-mail opslaan via drag & drop

Dankzij de slimme integratie met Microsoft Outlook/Exchange kunnen email berichten met of zonder bijlages via drag & drop in het juiste dossier in d.3 worden opgeslagen. Op basis van dropzones is het ook mogelijk vanuit de mail client een workflow te starten.

Toegangsrechten voor documenten instellen

De toegang tot documenten met verschillende typen rechten is in uw branche van groot belang. Ons document management systeem ondersteunt eenvoudige tot zeer complexe structuren van autorisatie zonder dat hiervoor maatwerk noodzakelijk is. Lees- en bewerkrechten worden vooraf ingericht en afgestemd op uw bedrijfssituatie.

Wet- en regelgeving documentbeheer

Onze oplossing d.3ecm wordt sinds 1992 ingezet bij meer dan 5000 klanten waaronder bedrijven met meer dan 70 miljoen documenten en 9.600 gebruikers. Dit documentmanagement systeem biedt uitgebreide functionaliteit, die afgestemd wordt op uw bedrijfssituatie en bovendien voldoet aan (inter-)nationale wet- en regelgeving.

Voor meer informatie over onze oplossingen